20 Ekim 2017 Cuma

E-resurslarinin dərslərə tətbiqi

                      E-resurslarinin dərslərə tətbiqi        


Təlim bitməyən davamlı bir prosesdir. Müasir dövrdə müəllim öz şagirdlərinə yalnız oxumagı öyrətməli deyil, həmçinin onları inkişafa yönəlmiş bir şəxsiyyət kimi tərbiyə etməlidir.Bundan əlavə müasir şagirdlərin maraq dairəsini nəzərə alsaq şahid olarıq ki,İKT-dən istifadə onların diqqətini cəlb edən bir sahədir.Bunu müasir dərslərə tətbiq etməklə şagirdlərdə həvəs və maraq yaratmaq mümkündür.Elektron təlim və internet resursları bizə müvəffəqiyyətlə təhsil almaq ücün şərait yaradır.Bunlar da müasir texnologiyalarsiz mümkün deyil.  Beləliklə təlim prosesi texnologiyalarla sıx əlaqədardir.
    Təhsil sahəsində internet resursları həm müəllimlər,həm də şagirdlər üçün böyük bir köməkdir.İntenetr esurslarından istifadə etməklə bız müəllimlər hansi naliyyətləri əldə edə bilərik? Bu sualı Norveç İnformasiya Texnologiyaları Mərkəzinin “İnternet Resurslarından İstifadə Qaydaları”master-klasslarında müəllimlərə belə izah edirlər.
   1.İlk öncə zəngın təcrübə və biliklər qazanmış olursunuz. Qazandığınız bilikləri öz şagirdlərinizə öyrədirsiniz.
    2.Şagirdlərinizin təcrübəsi,dünyagörüşü formalaşır.
    3. İnternetdə şagirdləriniz artiq oyun və əyləncə saytları ilə məşğul olmur.
    4.Valideynlərin Sizlərə qarşı olan inamı artır.
    5. Məhz sizin istiqamətli dərsiniz nəticəsində şagirdləriniz yeni texnologiyalardan düzgün istifadə etməklə kreativbiliklərə yiyələnmiş olurlar ki, ölkə kapitalı insan kapitalına çvrilmiş olur.
   6.Bu prosesin iştirakçısından sabah icraçısına çevrilmiş olursunuz.
   7.Sizin şəxsisayt və bloqlarınizda yerləşdirdiyiniz materiallar müxtəlif şirkətlər və bu sahə ilə məşğul olan digər ölkələrdəki həmkarlarinız tərəfindən bəyənilə bilər.
   8.Ən əsası bütünb bunlardan sizin ölkənizin və təhsilinizin gələcəyi asılıdır.Bu məhz o gələcəkdir kı,hansı kı,nəinki sizin,hətta cələcək övladlarınızın da taleyinə öz müsbət təsirini göstərəcək.                            
     Qədim çinlilər belə deyib:Sən mənə baliq versən ,bir günlük doydurarsan,balıq tutmagi öyrətsən,ömürlük.Müasir təlim də elə buna əsaslanır.Müəllim bilik verən yox yol göstərən olmalıdır.O,çalışmalıdır ki,şagirdləri mexaniki yaddaşa yox,təfəkkürə əsaslansın,hər bir dərsi fəal surətdə dərk etsinlər,bilikləri yaradıcı şəkildə tətbiq etsinlər.Biz bunu bir şüar kimi öz məktəbimizdə tətbiq etməyə çalışırıq:
“-Şagird,sən kimsən?
-Mən biliyimin və təcrübəmin məhsuluyam.”
“-Student,what are you?
-I am the product of my knowledge and practice.”
          Kuriklum nəzəriyyəsi və fəal təlim stategiyasına əsaslanaraq mən dərsimi bu tələblərə cavab verə biləcəyi səviyyədə hazırlamağa çalışmışam.
                           
                Yeri gəlmişkən Mədət şirkətinin “Elektron təhsil resurslarının dərslərə tətbiqı”adlı pılot layihənin ilk 15 təlimçi müəllmlərindən biri olduğum ücün fəxr edirəm və bütün müəllimləri bu resurslardan bəhrələməyə çağırıram.
      Az da olsa  bu resurslardan bir neçəsini nəzərə çatdırmağı özümə borc bilirəm. Müəllimlər üçün http://openeducation.zunia.org/ ; http://www.edutecher.net/links.phphttp://www.teach-nology.com/
    BC –un biz müəllimlər üçün yaratdığı sayta adimizi və parolumuzu daxıl etməklə dərs üçün faydalı materiallar əldə edə bilərik. Eyni zamanda müəllimlər teachingenglish.org. http://www.internet4classrooms.com/http://education-portal.com/ pttp//learnenglishskilles ;Google KS1English worksheets(7-11 yaş) ; KS2English worksheets(11 yaş və yuxarı);Worksheets printable (free) ,megogo.net,agakids.com uşaq tematik və indeks axtarış sistemləri  kimi internet saytlarından bəhrələnə bilər.
   Kicik yaşlı şagirdlər üçü Jan Brett saytindan bəhrplənmək olar. Belə ki keçırilən müxtəlif rollu oyunların personajlarının maskalarının düzəldilməsi,nagillardan tamaşalalar harirlanmasinda əvəzedilməz vasitədir. (bura oyunları əlvə edə bilərsiniz)
                  İSTİFADƏ ETDİYİM ƏDƏBİYYATLAR:
1.Azərbaycan RespublikasıTəhsil nazirliyi “Ümumtəhsil məktəblərının I-IV sinifləri ücün fənn kurikulumları”Bakı.2008.
2.AzərbaycanRespublikası Təhsil Nazirlisi Təhsil Problemləri İnstitutu.”Kuriklumların hazırlanması və tətbiqi məsələləri”(Metodiki tövsiyə),Bakı 2008.
3.Mədət Azərbaycan.”Elektrom təhsil resursları” (Təlimçi müəllimlər ücün dərs vəsaiti.)
4.Steve Wheeler  “Learning Technology Research The Role of the Teacher in the Use of IKT”. Keynote Speech delivered to the National Czech TeachersConference,Universityof Western Bohemiya ,Chech Republic.                            May 2000.
5.www.edu. az
6.www.kuriklum.az
                                   Goldiloks    





Nağila əsasən qrammatik tapşirıq da icra etmək olar. Misal üçün bu cür:


        GOLDİLOCKS and the THREE BEARS.-A Play

Lövhədən bu cü böyük şəkil asmaqla və ya lövhədə meşə şəkli çəkməklə tamaşaya başlaya bilərsiniz.
Instructions
 Here is the story of Goldilocks and the Three Bears. You can use this to act the story out with your friend !You will need 4 people.Goldilocks, Daddy Bear, Mummy Bear, and Baby Bear.
  You can draw or print masks for you and your friends.
   You can also draw or make things for the play, for example, flovers, trees for the forest,or bowls of porridge. You’ll aiso need a chair, and something to use as a bed- perhaps the sofa or table.
  The Play
  Goldilocks enters. She walks through the forest singing. She sees a house.
Goldilocks:      Oh ,what a sweet little house!
(She knocks on the door.)
Goidilocks:     Who’s there?
(Nobody answers.She opens the door and goes in . There are three bowls of porridge on a table.)
Coldilocks:           I’m hungry! What is this?
(Goldilocks tastes the first bowle of porridge.)
Goldilocks:           Ugh! This is too hot!
(Goldilocks tasted the second bowle of porridge.)
Goidilocks:        This is too cold!
(Goldilocks tasted the third bowle of porridge.)
Goldilocks:            Mmmmm!This is just right!
(Goldilocks eats all the porridge.Goldilocks yawns.She’s tired. There are three chairs around the table.She sits one of the chairs.)
Goldilocks:        This chair is too big!
(She sits in the second chair.)
Goldilocks:         This chair is too big!
(She sits in the third chair.)
Goidilocks:      This chair is just right.!
(The chair breaks! Goldilocks goes to the bedroom.There are three beds.  She lies on one of the beds.)
Goldilocks:      Thise bed is too hard!
(She lies on the second bed.)
Goldilocks:      This bed is too soft!
(She lies on the third bed.)
Goldiloks:      This bed is just right!
(Goldilocks gooes to sleep. The three bears come in the house.They see the bowls and look at then.)
Daddy Bear:      Someone’s been eating my porridge!          
Mummy Bear:    Someone”s been eating my porridge!
Baby Bear:Someone’s been eating my porridge and it’ all gone!
(The three bears see the chairs.)
Daddy Bear:       Someone’s been sitting in my chair!
Mummy Bear:      Someone’s been sitting in my chair!
Baby Bear:Someone’s been sitting in my chair- and it’s broken!
(The three bears go into the bedroom and see the beds.)
Daddy Bear:      Someome’s been sleeping in my bed!
Mummy Bear:      Someone’s been sleeping in my bed!
Baby Bear;      Someone’s been sleeping in my bed –and she’s still there!
(Goldilocks wakes up,looks at the bears and screams.)
Dady Bear:)
Mummy Bear:)             WHAT A HORRIBLE GIRLE!
Baby Bear: )                                                                                
                                                        
                                                                                THE END.
  Beləliklə,təhsildə müasir texnologiyaların imkanlarından istifadə edərək, təlim prosesi daha maraqlı və səmərəli olur. Həm şagirdlər, həm müəllimlər bu cür tədris prosesindən daha çox yararlanır və faydalanır. Müasir dərs ənənəvi dərsdən əsaslı surətdə fərqlənir.,dərsdə ,ümumiyyətlə tədris prosesində  müəllimin rolu dəyişərək  daha çox istiqamətverici və fasilitator roluna çevrilir,müxtəlif iş formaları tətbiq olunur.oyunlardan istifadə olunur ki,bununla əlaqədar şagirdlərin idrak fəaliyyəti və motivasiyası artır,test və qiymətləndirmələr obyektiv olur.   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder