E-resurslarinin dərslərə tətbiqi
Təlim bitməyən davamlı bir prosesdir. Müasir dövrdə müəllim öz
şagirdlərinə yalnız oxumagı öyrətməli deyil, həmçinin onları inkişafa yönəlmiş
bir şəxsiyyət kimi tərbiyə etməlidir.Bundan əlavə müasir şagirdlərin maraq
dairəsini nəzərə alsaq şahid olarıq ki,İKT-dən istifadə onların diqqətini cəlb
edən bir sahədir.Bunu müasir dərslərə tətbiq etməklə şagirdlərdə həvəs və maraq
yaratmaq mümkündür.Elektron təlim və internet resursları bizə müvəffəqiyyətlə
təhsil almaq ücün şərait yaradır.Bunlar da müasir texnologiyalarsiz mümkün
deyil. Beləliklə təlim prosesi
texnologiyalarla sıx əlaqədardir.
Təhsil sahəsində internet
resursları həm müəllimlər,həm də şagirdlər üçün böyük bir köməkdir.İntenetr esurslarından
istifadə etməklə bız müəllimlər hansi naliyyətləri əldə edə bilərik? Bu sualı
Norveç İnformasiya Texnologiyaları Mərkəzinin “İnternet Resurslarından İstifadə
Qaydaları”master-klasslarında müəllimlərə belə izah edirlər.
1.İlk öncə zəngın təcrübə və
biliklər qazanmış olursunuz. Qazandığınız bilikləri öz şagirdlərinizə
öyrədirsiniz.
2.Şagirdlərinizin
təcrübəsi,dünyagörüşü formalaşır.
3. İnternetdə şagirdləriniz
artiq oyun və əyləncə saytları ilə məşğul olmur.
4.Valideynlərin Sizlərə qarşı
olan inamı artır.
5. Məhz sizin istiqamətli
dərsiniz nəticəsində şagirdləriniz yeni texnologiyalardan düzgün istifadə
etməklə kreativbiliklərə yiyələnmiş olurlar ki, ölkə kapitalı insan kapitalına
çvrilmiş olur.
6.Bu prosesin iştirakçısından sabah
icraçısına çevrilmiş olursunuz.
7.Sizin şəxsisayt və
bloqlarınizda yerləşdirdiyiniz materiallar müxtəlif şirkətlər və bu sahə ilə
məşğul olan digər ölkələrdəki həmkarlarinız tərəfindən bəyənilə bilər.
8.Ən əsası bütünb bunlardan
sizin ölkənizin və təhsilinizin gələcəyi asılıdır.Bu məhz o gələcəkdir kı,hansı
kı,nəinki sizin,hətta cələcək övladlarınızın da taleyinə öz müsbət təsirini
göstərəcək.
Qədim çinlilər belə deyib:Sən
mənə baliq versən ,bir günlük doydurarsan,balıq tutmagi öyrətsən,ömürlük.Müasir
təlim də elə buna əsaslanır.Müəllim bilik verən yox yol göstərən
olmalıdır.O,çalışmalıdır ki,şagirdləri mexaniki yaddaşa yox,təfəkkürə
əsaslansın,hər bir dərsi fəal surətdə dərk etsinlər,bilikləri yaradıcı şəkildə tətbiq
etsinlər.Biz bunu bir şüar kimi öz məktəbimizdə tətbiq etməyə çalışırıq:
“-Şagird,sən kimsən?
-Mən biliyimin və təcrübəmin məhsuluyam.”
“-Student,what are you?
-I am the product of my knowledge and practice.”
Kuriklum
nəzəriyyəsi və fəal təlim stategiyasına əsaslanaraq mən dərsimi bu tələblərə
cavab verə biləcəyi səviyyədə hazırlamağa çalışmışam.
Yeri gəlmişkən Mədət şirkətinin “Elektron
təhsil resurslarının dərslərə tətbiqı”adlı pılot layihənin ilk 15 təlimçi
müəllmlərindən biri olduğum ücün fəxr edirəm və bütün müəllimləri bu
resurslardan bəhrələməyə çağırıram.
Az da olsa bu resurslardan bir neçəsini nəzərə
çatdırmağı özümə borc bilirəm. Müəllimlər üçün http://openeducation.zunia.org/ ; http://www.edutecher.net/links.php. http://www.teach-nology.com/
BC –un biz müəllimlər üçün
yaratdığı sayta adimizi və parolumuzu daxıl etməklə dərs üçün faydalı
materiallar əldə edə bilərik. Eyni zamanda müəllimlər teachingenglish.org. http://www.internet4classrooms.com/
: http://education-portal.com/
pttp//learnenglishskilles ;Google KS1English worksheets(7-11 yaş) ; KS2English
worksheets(11 yaş və yuxarı);Worksheets printable (free) ,megogo.net,agakids.com
uşaq tematik və indeks axtarış sistemləri kimi internet saytlarından bəhrələnə bilər.
Kicik yaşlı şagirdlər üçü
Jan Brett saytindan bəhrplənmək olar. Belə ki keçırilən müxtəlif rollu
oyunların personajlarının maskalarının düzəldilməsi,nagillardan tamaşalalar
harirlanmasinda əvəzedilməz vasitədir. (bura oyunları
əlvə edə bilərsiniz)
İSTİFADƏ ETDİYİM ƏDƏBİYYATLAR:
1.Azərbaycan RespublikasıTəhsil nazirliyi “Ümumtəhsil məktəblərının
I-IV sinifləri ücün fənn kurikulumları”Bakı.2008.
2.AzərbaycanRespublikası Təhsil Nazirlisi Təhsil Problemləri
İnstitutu.”Kuriklumların hazırlanması və tətbiqi məsələləri”(Metodiki
tövsiyə),Bakı 2008.
3.Mədət Azərbaycan.”Elektrom təhsil resursları” (Təlimçi müəllimlər
ücün dərs vəsaiti.)
4.Steve Wheeler “Learning Technology Research
The Role of the Teacher in the Use of IKT”. Keynote Speech delivered to the
National Czech TeachersConference,Universityof Western Bohemiya ,Chech
Republic. May
2000.
5.www.edu. az
6.www.kuriklum.az
Goldiloks


Nağila əsasən qrammatik tapşirıq da icra etmək olar. Misal üçün bu cür:

GOLDİLOCKS and the THREE BEARS.-A Play.

Lövhədən bu cü böyük şəkil asmaqla və ya lövhədə meşə şəkli çəkməklə
tamaşaya başlaya bilərsiniz.
Instructions
Here is the story of Goldilocks and the Three
Bears. You can use this to act the story out with your friend !You will need 4
people.Goldilocks, Daddy Bear, Mummy Bear, and Baby Bear.
You can draw or print masks for you and your
friends.
You can also draw or make things for the
play, for example, flovers, trees for the forest,or bowls of porridge. You’ll
aiso need a chair, and something to use as a bed- perhaps the sofa or table.
The Play
Goldilocks enters. She walks through the
forest singing. She sees a house.
Goldilocks: Oh ,what a sweet
little house!
(She knocks
on the door.)
Goidilocks: Who’s there?
(Nobody
answers.She opens the door and goes in . There are three bowls of porridge on a
table.)
Coldilocks: I’m hungry!
What is this?
(Goldilocks
tastes the first bowle of porridge.)
Goldilocks: Ugh! This is
too hot!
(Goldilocks
tasted the second bowle of porridge.)
Goidilocks: This is too
cold!
(Goldilocks
tasted the third bowle of porridge.)
Goldilocks: Mmmmm!This is just right! 

(Goldilocks
eats all the porridge.Goldilocks yawns.She’s tired. There are three chairs
around the table.She sits one of the chairs.)
Goldilocks: This chair is
too big!
(She sits
in the second chair.)
Goldilocks: This chair is too big!
(She sits
in the third chair.)
Goidilocks: This chair is
just right.!
(The chair
breaks! Goldilocks goes to the bedroom.There are three beds. She lies on one of the beds.)
Goldilocks: Thise bed is too
hard!
(She lies
on the second bed.)
Goldilocks: This bed is too soft!
(She lies
on the third bed.)
Goldiloks: This bed is just
right! 

(Goldilocks
gooes to sleep. The three bears come in the house.They see the bowls and look
at then.)
Daddy Bear: Someone’s been
eating my porridge!
Mummy Bear: Someone”s been
eating my porridge!
Baby Bear:Someone’s been eating my porridge and it’ all gone!
(The three
bears see the chairs.)
Daddy Bear: Someone’s been
sitting in my chair!
Mummy Bear: Someone’s been
sitting in my chair!
Baby Bear:Someone’s been sitting in my chair- and it’s broken! 

(The three
bears go into the bedroom and see the beds.)
Daddy Bear: Someome’s been
sleeping in my bed!
Mummy Bear: Someone’s been
sleeping in my bed!
Baby Bear; Someone’s been
sleeping in my bed –and she’s still there!
(Goldilocks
wakes up,looks at the bears and screams.)
Dady Bear:)
Mummy Bear:) WHAT A
HORRIBLE GIRLE!
Baby Bear:
)

THE END.
Beləliklə,təhsildə müasir
texnologiyaların imkanlarından istifadə edərək, təlim prosesi daha maraqlı və
səmərəli olur. Həm şagirdlər, həm müəllimlər bu cür tədris prosesindən daha çox
yararlanır və faydalanır. Müasir dərs ənənəvi dərsdən əsaslı surətdə
fərqlənir.,dərsdə ,ümumiyyətlə tədris prosesində müəllimin rolu dəyişərək daha çox istiqamətverici və fasilitator
roluna çevrilir,müxtəlif iş formaları tətbiq olunur.oyunlardan istifadə olunur
ki,bununla əlaqədar şagirdlərin idrak fəaliyyəti və motivasiyası artır,test və
qiymətləndirmələr obyektiv olur.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder